ח"כ אשר: "לחדש את חלוקת כרטיסי המזון"

    אבי רבינא No Comments on ח"כ אשר: "לחדש את חלוקת כרטיסי המזון"

    ח"כ יעקב אשר בוועדת הפנים: "לחדש את חלוקת כרטיסי המזון, זה סיוע בפינצטה למי שזקוק לכך"

    חבר הכנסת יעקב אשר מיהדות התורה
    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הפנים של הכנסת דנה היום (שני) בבקשת ח"כ אשר לבחון את האפשרות לחדש את חלוקת הכרטיסים הנטענים לרכישת מזון ומוצרים חיוניים למשפחות מוחלשות, מהלך שיזם אריה דרעי בשעתו כשר הפנים, וזאת כפתרון ממוקד להשלכות יוקר המחיה.

    בדברי ההסבר אותם צירף לבקשת הדיון, כתב ח"כ אשר כי "בשנה שעברה חולקו ע"י משרד הפנים כרטיסים נטענים לרכישת מזון ומוצרים חיוניים לאוכלוסיות העונות על תנאי הזכאות שנקבעו ע"י משרד הפנים, כשמדובר במשפחות המוחלשות ביותר בחברה הישראלית. כרטיסים אלו הצילו את אותן משפחות מחרפת רעב.

    "עם גל ההתייקרויות שעובר על המשק בימים אלה ומביא לכך שמשפחות רבות אינן יכולות לקנות מצרכי מזון ומוצרים חיוניים ביותר, חלה חובה ממשלתית לפקוח לדאוג לביטחון תזונתי עבור אותן משפחות וילדיהן".

    בפתח דבריו פנה ח"כ אשר ליו"ר הוועדה ח"כ טאהא: "בממשלה הקודמת השר דרעי יזם את חלוקת כרטיסי המזון, זה עזר לכל האוכלוסיות. היום יש ממשלה שאם יש בה נציגים לחלשים זה רק המפלגה שלכם, כל השאר לא בעניין, השכבות החלשות לא מעניינים אותם. פה צריך מישהו שירים את העניין הזה, שיהיה אכפת לו הנושא של עזרה לחלשים".

    הוא התייחס לטענות חברי הממשלה הנוכחית נגד מדיניות המענקים בממשלה הקודמת: "יש אצלכם כאלה שאומרים 'אנחנו לא זורקים כסף ממסוקים' כמו הממשלה הקודמת, אבל פה זה לתת כסף בפינצטה לאנשים שיש להם זכאות מובחנת וכבר עברו בוועדות. זה פשוט דבר טוב שהממשלה הקודמת עשתה, מה לעשות?", עקץ אשר.

    הוא המשיך ואמר: "היום אנחנו ביוקר מחיה פי כמה והמצב בכלכלה לא טוב. הפעם אתם צריכים להרים את הכפפה, אנחנו מפלגת יהדות התודה וש"ס נרתמנו לעניין הזה בפעם הקודמת, ייצגנו בכך גם את הערבים. עכשיו אתם בקואליציה, אז כעת אתם צריכים להירתם לעניין. אנחנו ערב חגים והסיוע נצרך עוד יותר".



    0 תגובות